tisdag 18 februari 2014

Dåliga böcker

Oj vad jobbigt det är just nu.

Läser boken Samvetet av Olle M Andersson och den är inte bra. Det känns som om författaren vill skriva om en massa saker och det blir inget sammanhängande.
Sedan lyssnar jag på Akademimorden av Martin Olczak i Spänningsutmaningen 2014 och den är inte speciellt bra. Händer inte så mycket tyvärr.
Jag har lite svårt att sluta läsa en bok för att den är dålig, utan jag vill gärna läsa dom klart för att ge de en chans.

Akademimorden kommer jag att lyssna klart på då jag bara har 1/4 kvar. Den har varit dålig den första halvan men har blivit lite bättre nu.

MEN Samvetet kommer jag nog att ge upp. Har bara kommit ca 50 sidor in i boken och det är inte min typ av bok känner jag. Ändå ska det vara typ av spänning.
Jag har lånat denna bok på bibblan så jag lämnar nog tillbaka den och kanske den får en andra chans någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar